LEHETŐSÉGEK FELTÉRKÉPEZÉSE... 


Ha sikert szeretnénk elérni, nem szabad sajnálni az időt és az energiát attól, hogy kiderítsük, milyen a piac, ki a konkurencia, hozzá képest mi a termékünk előnye.

Felfedezni az egyedi piaci lehetőségeket az egyik legfontosabb befektetés, mellyel márkádat növekedési pályára állíthatod. Ha szükséged van rá, veled és csapatoddal szorosan együttműködve segíthetünk feltérképezni azokat az üzleti lehetőségeket, amelyek a legnagyobb potenciált jelenthetik márkád számára. A megfelelő analitikus és stratégiai technikák használatával, szükség esetén piackutatás alkalmazásával az adatokból „insight”-okat generálunk. A cél mindig az, hogy kijelöljük azt a piaci területet, melyben márkád a legnagyobb sikert érheti el.

STRATÉGIATERVEZÉS... 

Ha pontosan tudjuk, mit akarunk elérni és mivel, kik az ellenfeleink, akkor kezdődhet az út kijelölése, mely megmutatja, hogyan tudjuk célunkat a leghatékonyabban elérni.

Egy márka sikeres építésekor a legfontosabb feladat, hogy legyen egy erőteljes, releváns és egyedi márkaüzenetünk, melyet megfelelő úton el tudunk juttatni célcsoportunkhoz. Ez nem művészet, nem is tudomány. Nálunk ez a szigorú logika és a kreativitás ötvözete, melyet az üzleti növekedés szolgálatába állítunk.

DESIGN... 

Nálunk egy márka vizuális világa a designnál kezdődik.

Egy jó arculat, egy egyedi csomagolás barátokat szerez – és vevőket is. Hatást, jelentést, ígéretet és élvezetet ad, mielőtt a fogyasztó még megismerkedne a termékkel vagy szolgáltatással. Az egyik legfontosabb erényünk, hogy tudjuk, miként lehet egy funkcionális terméket vizuálisan úgy felruházni, hogy a fogyasztók az életük részévé kívánják tenni azt. Hiszünk abban, hogy ez az egyik legfontosabb befektetés, az első impulzus, amellyel a fogyasztók találkoznak a vásárlás előtt, illetve később ez lesz az, ami folyamatosan emlékezteti őket a márkára a vásárlás után is. Költhetünk vagyonokat reklámozásra, de mit sem ér, ha a design feledhető, ellenszenves, vagy ha a márkaszemélyiség ellen hat.

MÁRKAKOMMUNIKÁCIÓ... 

A márkaüzeneten, a fogyasztók és a kommunikációs környezet egyedi, releváns összekapcsolásán múlik, hogy egy reklám hatásos-e vagy sem.

Ahhoz, hogy egy márka életre keljen, kevés az egyirányú dialógus. Autentikus és szoros párbeszédre van szükség a márka és a fogyasztók között. Amennyiben a márkastratégia pontosan definiált, mi képesek vagyunk tartós fogyasztói élményeket szerezni, legyen szó egy arculatról, csomagolásról, weboldalról vagy éppen egy kampány vizuális kulcsáról. Hiszünk abban, hogy nem a fogyasztónak kell a márkához mennie, hanem a márkának a fogyasztóhoz. A kreativitás abban rejlik, hogy megfelelően kiaknázzuk azon környezet adta lehetőségeket, melyben a termékünket, üzenetünket el akarjuk helyezni.

MIÉRT MINKET VÁLASSZ?... 

Magas szintű szakmai tudás
Csapatunkat felsőfokon végzett szakemberek alkotják. Nálunk minden tervezői munka szoros csapatmunka – brainstorming – eredménye, így az alkotók egészséges húzóerőt gyakorolhatnak egymásra.

Koncepciózus gondolatok
Hitünk szerint a koncepciózus gondolkodás hatékonyabb megoldásokhoz vezet. Eredményeképpen jóval nagyobb százalékban éri el vagy éppen haladja meg a célkitűzést. Nem utolsó sorban a jövő elképzelését is magában foglalhatja, befolyásolhatja.

Közvetlen ügyfélkapcsolat
Nem hiszünk abban, hogy a gondolatok közvetítők láncán keresztül tisztán jut a célba. Szerintünk az a leghatékonyabb (és így a legolcsóbb is), ha egy gondolatot az alkotója vagy az ahhoz minél közelebb álló, őt legjobban ismerő személy tudja eljuttatni csorbítatlanul. Pályánk során ügyfeleink számtalanszor jelezték ez irányú igényüket – velük egyetértve a prezentációkat alkotóink tartják accountok helyett.

Olcsó!
Mert az optimalizált háttérszervezet minimális létszámmal működik. Átfogóbb megbízások esetén állandó, de külső partnereink bevonásával cégünk szakmai háttere bővíthető, azonban havi költségeinket nem terheli az állandó készenlét.

Innovatív!
Munkatársainkra egyöntetűen jellemző, hogy nem elégednek meg a jelenlegi tudásukkal, állandó jelleggel kutatják a technika fejlődésével párhuzamosan megjelenő újszerű megoldásokat. Ebben nagy segítségünkre vannak gyártásoptimalizáló partnercégeink is.

Hosszú távú, megbízható!
Mi nem arra törekszünk, hogy minél több ügyfélre tegyünk szert, hanem, hogy meglévő ügyfeleinket szolgáljuk ki felsőfokon, és inkább az ő megbízásaiknak tegyünk eleget mélyebben. Ezért minden egyes meglévő ügyfelünket nagyon megbecsüljük, még azon az áron is, ha kiszolgálásuk érdekében nem veszünk fel új megrendelőket.